среда, 16. јануар 2008.

Te slatke male zivuljke

Smesne zivuljke

Sto imam lepi sesir !




Covece!!! Ala sam se ugoji da ni svoju
guzu vise ne mogu da pocesem !!!




E ubise me ove jutarnje setnje !




Ucuti !




Izvini mama ! Ukliznu se ja , pa padoh !




Sto mrzim kada mi se ovo desi !!! Uhhhh !!!



Toliko sam slatka cica maca da ce mi oprostiti
ako malo gricnem ovu biljku .



Stvarno treba da krenem , ali nemam motivaciju ....



Ej bre ! Vrati mi lopticu skocicu !



Vreme je za spavanjac !



Sto je ovaj mis smesan , nebezi !



Sad cu ja da se nasmikam,
ima da budem prava cica maca !



Moram da operem zube. Koja je ono bese moja cetkica ?



Posle dosta suncanja,konacno sam pocrneo !




Sine,kada ces da izadjes da malo prosetas !



Kako nemogu da predjem ovaj nivo !
Prokleti kompisa !



Kad ce vise da pocne ova serija ! Vec mi se spava !



Znaci ovako se peru sudovi !



Vreme je za malo srecnih osmeha !



Be Happy !






3 коментара:

Анониман је рекао...

skroooz su ti swatke slicice...
I ja volim zivotinje.........:)

Happy Guinea Pig је рекао...

Hvala !!! :D

Анониман је рекао...

Vucko tako su ti swatke slicice,jako mi se svidjaju,prelepe su :)

Igralica i Mehuric :)

Hihihi..... :)